Subject: Teavitus - Viimsi alevik, Nelgi tee 25 katastriüksuse detailplaneeringu KSH algatamata jätmine
From: "Viimsi Vallavalitsus" <[email-masked]>
To: "Viimsi Vallavalitsus" <[email-masked]>
Date: Mon, 9 Sep 2024 11:22:01 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Lp. kaasatud isik/asutus

Käesolevaga edastame Teile teate Viimsi Vallavolikogu 13.08.2024 otsusest
nr 56

„Viimsi alevikus, Nelgi tee 25 katastriüksuse detailplaneeringu
keskkonnamõju strateegilise hindamise algatamata jätmine“ (vastav teade ja
otsus lisatud manusena).

NB! Viimsi Vallavolikogu 13.08.2024 otsusega nr 56 on võimalik tutvuda ka
Viimsi valla veebilehel:

https://www.viimsivald.ee/teenused/planeeringud/detailplaneeringud/ksh-alg
atamata-jatmine

NB! Täpsustavate küsimuste korral palume pöörduda vallavalitsuse
planeeringute osakonna poole:

 <https://www.viimsivald.ee/vallavalitsuse-kontaktid>
https://www.viimsivald.ee/vallavalitsuse-kontaktid

Heade soovidega

Birgit Mägi
teabehalduse vanemspetsialist
vallakantselei
Viimsi vallavalitsus
+372 602 8871

 <http://www.viimsi.ee> www.viimsi.ee